2018. március 1., csütörtök

Beszámoló 3.

4. Komono

CD/DVD
Sok CD-t, DVD-t küldtem el egy tombolára. Igazából az okoz nehézséget, hogy még nem találtam ki a megfelelő tárolásukat. Ritkán veszem elő őket hallgatni, de nincsenek is könnyen elérhető helyen, így aztán tényleg megnehezítem a dolgomat.
A videokazettákból megpróbálom megszerezni a digitális változatot, ez még sokáig fog tartani.

Ajándékok
Azt hiszem más is úgy van vele, hogy egyszerűen nem meri kidobni/átadni az ajándékba kapott holmikat. Én is csak Konmarinak köszönhetően jutottam el idáig. Már nem is emlékszem, mennyi mindent adtunk tovább (és azért a biztonság kedvéért nem is sorolnám fel itt 😉 ). Abban viszont biztos vagyok, hogy mindenkinek jobb, hogy ezek a tárgyak megtalálták méltó helyüket, megfelelő gazdájukat. Nem sínylődnek egy eldugott helyen, hanem valaki örül neki és használja. Ugyan még mindig nehezemre esik ez az egész, és futok egy pár kört, hogy nem tudnám-e mégis használni, de végül mégiscsak megkönnyebbülés, amikor tovább tudok adni valamit, ami nem illik teljesen hozzánk.

Kreatív alapanyagok
Nagyon szigorúan kiválogattam őket, és sikerült is jól ráhangolódnom a szelektálásukra. Be kellett látnom, hogy sok minden már nem is használható. Az én életem is már teljesen más, mint amikor ezeket felhalmoztam és őszintének kell lennem magamhoz - egyszerűen nem tudok már mindent megcsinálni, amit szeretnék, ill.amit tudnék. Nekem az a legnehezebb, amikor látok valami tök jó ötletet, amiről tudom, hogy képes vagyok megcsinálni - de el kell engednem. Meg kell tanulnom NEM-et mondani - saját magamnak. :)
Egy-két dolgot külön dobozba tettem, mert úgy érzem, később is szívesen elővenném: a kötéshez való eszközöket és a gyöngyöket. Elraktam egy kisebb ikeás dobozba, felcímkézve.

Többek között ezekből válogattam
Dekoráció
Kidobtam a régi gyűrött alapanyagokat, de időről időre újra szelektálni kell, főleg az ünnepi dekort. Sok, gyerekek által készített dísz van, amit nem fogunk minden évben elővenni - és van, amit nyugodt szívvel ki lehet dobni.

Háztartási holmik
Végre-végre rávettem magam, hogy megszabaduljak a sosem használt fürdőköpenyemtől. Eddig visszatartott a "jó lesz még", "hiszen alig használtam, jó állapotban van". Muszáj túllépni ezeken a régi beidegződéseken és bevallani, hogy ha valami nem vált, hát nem vált be.
Ezenkívül kidobtam rengeteg műanyag vállfát, amit a boltban adtak a ruhákhoz. Jobban szeretem a természetes anyagokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése