2017. október 11., szerda

Beszámoló 2.

A nyári szünet után szép lassan visszatérek ide is. :)

Következő kategória:

3. Iratok, papírok
Itt is elkövettem korábban azt a hibát, hogy csak felületesen, "beletúrtam" a papírok közé. Most mindent egyenként megnéztem. Rengeteg papírt tudtam a gyerekeknek adni rajzoláshoz - sok-sok régi jegyzet volt az egyetemről, gimnáziumból, tanfolyamokról. Már elég sok idő eltelt, hogy jobban rálássak a dolgaimra és meg tudom magamnak bocsátani, hogy már nem azzal szeretnék foglalkozni, ami 10 éve érdekelt. :)
Nagyon sok művészi(nek szánt) rajzot dobtam ki, az egyetemi évekből. Sosem voltam kiemelkedő benne, így inkább nyomasztó volt rájuk nézni - nem is értem, minek terheltem magam ezekkel? Örülök, hogy ki tudtam dobni őket, és már nincsenek meg.
Természetesen sok-sok lejárt jótállást is találtam..
Nem is tudom, miért, de rendszeresen teszek félre üres dobozokat, mert pl.jó állapotban van, jó a formája - tehát "jó lesz még valamire". Most ezekből is sokat kidobtam.
Ez csak az egyik kupac, ami kiment:


Folyt.köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése